• (Android) Cari Perbezaan 1000+ peringkat kod lebih banyak wang

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cari Perbezaan 1000+ peringkat ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cari Perbezaan 1000+ peringkat IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kod lebih banyak wang ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cari Perbezaan 1000+ peringkat 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Iklan je lebih,suruh papak kau main lah,

    尋找差異1000+關卡 解謎 may

    Saya suka tetapi terdapat terlalu banyak iklan

    Terlalu banyak tahap dan menjadi terlalu sukar, gambar terlalu sibuk.

    Apl yang menakjubkan tetapi terlalu banyak penambahan ia benar-benar mengganggu

    Seronok dapat jumpa semua kelainan. Dan muziknya sangat menenangkan. Ia pasti bernilai lima bintang!

    Gem ni best Ooo... Main lah gem ni lagi pun gem ni utk otak tau rugi lah sape tak download...

    Maklum balas pantas kepada komen saya sebelum ini. Saya tidak mengalami sebarang masalah seperti ini sejak itu. Saya menggunakan aplikasi ini sebagai pembuka mata pagi saya.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :