• (Android) The Wolf cheat code neskončno število kovancev

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Wolf ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Wolf IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat code neskončno število kovancev ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ The Wolf 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Najboljša igra, ki sem jo igral 3 ali 4 leta, se je res izboljšala. Čudovita igra! Toda za kože se mi zdi, da so predragi, a na splošno je dober.

    Ta igra ima nepošten sistem izravnave, zato je veliko ljudi prisiljenih spremeniti igro, da dejansko lahko dobro igra pvp. Igra je bila včasih zabavna, toda ko dosežeš določeno raven, te dajo v tekme z ljudmi, ki so močnejši od tebe. Ta igra ni poštena, zato če iščete pošteno igro, jo preskočite.

    Všeč mi je ta aplikacija, če bi dal na računalnik, bi mi bila še bolj všeč.

    Pineapple Pen Spillehall fuh

    Ta igra mi je zelo všeč, vendar se mi telefon vedno pregreje. popravi to. (Samsung galaxy A80)

    Res mi je všeč ta igra, če bi jo lahko naredili bolj podobno wolf quest, potem bi ji dal 5 zvezdic, razen tega pa 4 zvezdice in ta igra mi je zelo všeč

    Kontrole je res težko uporabljati, še posebej, ko zmrznejo in nimam načina, da bi nadzoroval svojega avatarja, da ne bi naletel na bobca, pred katerim nimam prednosti, in potem sem kmalu mrtev. Je tudi voziček, plen teče na mestu in ne more umreti. Čeprav mi je ta igra zelo všeč, v njej ni veliko smisla. Povišajte raven, pridobite nove živali za boj, morda pridobite novo moč napada, a to je to. Res bi bilo super, če bi obstajala iskanja ali celo nekaj lovov na mrhovine, kjer bi lahko izvedeli več o volkovih. To bi bilo res kul! Toda za zdaj je to samo izguba prostora.

    Zabavno, sproščujoče in zelo mi je všeč ideja, da bi bil volk. Bršljanova kapalka


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :