• (iOS) Brick Breaker : Space Outlaw دھوکہ دہی کوڈ مزید وسائل

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Brick Breaker : Space Outlaw ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Brick Breaker : Space Outlaw IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ دھوکہ دہی کوڈ مزید وسائل ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Brick Breaker : Space Outlaw 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    بہت اچھا میرے پاس ابھی تک کوئی مسئلہ نہیں ہے۔

    Brick Breaker : Space Outlaw እንቅስቃሴ ያለባቸው een

    منصفانہ

    اچھا لیکن رفتار

    نہیں سمجھا

    Brick Breaker : Space Outlaw আর্কেড acfv

    پہلی بار جب میں ایپ کھولتا ہوں: پہلی چیز جو میں دیکھتا ہوں وہ کمپنی کا لوگو ہے (ٹھیک ہے)، لیکن دوسری چیز جو میں دیکھ رہا ہوں وہ ایک اشتہار ہے (ناقابل قبول)۔

    یہ ایک پرانا کھیل ہے جسے میں آرکیڈ پر کھیلنا پسند کرتا تھا۔ بالکل مزے کی طرح

    Brick Breaker : Space Outlaw Arcade lgx

    اشتہارات اس سے پہلے کہ آپ گیم شروع کر سکیں۔ ہولناک۔ آپ کے وقت کے قابل نہیں ہے۔

    اشتہارات کی مقدار مایوس کن ہے۔ میں شروع بھی نہیں کر پایا تھا اور مجھے پہلے ہی 2 اشتہارات ملے تھے جنہوں نے موسیقی کو بند کر دیا تھا جسے میں سن رہا تھا اور جیسے ہی میں نے پلے بٹن پر ٹیپ کیا شروع کر دیا۔ میں اس پر اپنا وقت ضائع نہیں کروں گا۔

    ڈاؤن لوڈ نہ کریں.. گیم کبھی شروع نہیں ہوتا.. آپ اشتہارات دیکھتے رہیں گے۔

    آپ کے پاس اچھی گیم ہے لیکن آج یہ گیم کے اوپر بلیک بلیک اسکرین دکھا رہی ہے، میں کہیں بھی کلک نہیں کر سکتا

    لیولز کے زیادہ تر انعامات سے محروم ہونا کیونکہ وہ آخری دو اینٹوں میں ہیں اور آخری اینٹ ٹوٹتے ہی لیول ختم ہو جاتا ہے اس لیے آپ انہیں پکڑ نہیں سکتے انتہائی مایوس کن ہے اور میرا تجربہ برباد کر دیا ہے۔ صرف 5 یا اس سے زیادہ سطحوں کے بعد ان انسٹال کرنا۔

    اتنے سارے اشتہار۔

    مجھے کھیل پسند ہے، لیکن یہ ناگوار ہے کہ ان کے کتنے اشتہارات ہیں۔ بہتر ہے کہ اس ایپ کو ڈیلیٹ کر دیں۔ یہ مجھے تمام اشتہارات دیکھ کر بیمار کرتا ہے۔

    Brick Breaker : Space Outlaw Arcade jhij

    اس سے پہلے کہ میں گیم کو آزماؤں اسے فوری طور پر ایک نہ چھوڑنے والے اشتہار میں لوڈ کر دیا گیا۔ یہ سوچنے کی کوئی وجہ نہیں کہ اس کا باقی حصہ بہتر ہوگا۔

    چھڑی بہت نچلی سطح پر رکھی گئی ہے۔ اسے منتقل کرنے کے لیے اگر آپ اسکرین کے نیچے چھوتے ہیں تو چھڑی نظر نہیں آتی، اگر آپ اس کے اوپر چھوتے ہیں تو اسکرین کافی نظر نہیں آتی۔ تو آپ کو آنکھیں بند کرکے کھیلنا ہوگا۔ ایسا ناقص ڈیزائن۔

    یہ بہت اچھا کام کرتا ہے اور یہ ٹھیک ہے۔

    سادہ اور پرلطف، اور جب کہ اشتہارات ہوتے ہیں، وہ ضرورت سے زیادہ دخل اندازی نہیں کرتے۔ اور میرے اب تک کے تجربے سے، ایسا نہیں لگتا کہ یہ نکل اور ڈائم آپ کے کھیلوں میں سے ایک ہے۔ ضرورت سے زیادہ مشکل نہیں (اب تک)، لیکن اس کے باوجود ایک اچھا کھیل۔ میری اصل شکایت ہلکی سی عجیب لیکن پھر بھی قابل فہم انگریزی ہے۔ (میرا خیال ہے کہ یہ ڈویلپرز کی بنیادی زبان نہیں ہے؛ اگر ایسا ہے تو، میں اسے معاف کر سکتا ہوں۔) آپ جو کچھ دیکھتے ہیں وہی آپ کو ملتا ہے: یہ ایک بریک آؤٹ کلون ہے، اور اس میں ایک ٹھوس۔

    سطحوں کے درمیان اشتہاری حملہ۔ اگر آپ کچھ بھی سن رہے ہیں (جیسے آڈیو بک) تو وہ ناقابل یقین حد تک خلل ڈالنے والے ہیں۔

    Brick Breaker : Space Outlaw आर्केड गेम zwl

    آپ کے پاس بونس لیول (ہر پانچ لیول) ہو سکتا ہے جہاں، اوپر اور نیچے 3 گیندوں سے شروع ہوتے ہیں اور درمیانی اینٹوں میں پاور اپ کے ڈھیر ہوتے ہیں۔

    بدترین بہترین۔

    مضحکہ خیز اچھا کھیل

    اچھا کھیل

    یہ اچھا ہے


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :